پرسش ‌های متداول

پرسش های متداول

سئوال‌های شما از ما

ما در زمینه ارسال سریع مرسولات با سرویس درب به درب فعالیت می‌کنیم. مرسوله شما را از درب منزل یا محل کار شما دریافت و آن را به درب منزل یا محل کار گیرنده تحویل می‌دهیم. پرسش ‌های متداول

شرکت ما با برند کالارسان پیشتاز هیچ ارتباط و شراکتی با مجموعه انبارهای داخل ترمینال‌ها که با برند کالارسان kbk  فعالیت می‌کنند ندارد. خدمات ما بر پایه جمع آوری و توزیع درب به درب بوده و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان نمی‌باشد.

خیر، پس از تعیین قیمت که بر اساس وزن و مطابق تعرفه قیمتگذاری می‌باشد هیچگونه وجه اضافی تحت هر عنوان گرفته نمی‌شود. لذا مشتریان مطمئن هستند در مبداء یا مقصد بابت انبارداری یا هزینه پیک هیچگونه هزینه اضافی را پرداخت نخواهند کرد. پرسش ‌های متداول
  • خدمات درب به درب سریع زمینی
  • خدمات ارسال سریع هوایی
  • خدمات پستی
  • خدمات بسته‌ بندی
  • سرویس کارگو (تحویل در انبار مقصد)
  • تضمین سلامت ارسال (بیمه سلامت و مفقودی)
  • خدمات C.O.D (دریافت مبلغ کالای فروخته شده از گیرنده)
  • خدمات پس‌کرایه
  • سرویس انجام خدمات اداری
  • توزیع انبوه کالای درون شهریسرویس ویژه دربستی  ارسال به شهرستان. پرسش ‌های متداول

مدت زمان ارسال مطابق برنامه‌ی زمان‌بندی از پیش تعیین شده، بستگی به مقصد و نوع وسیله حمل (هوایی، اتوبوس، کامیون سنگین یا کامیونت سبک) دارد که عبارت است از:
تحویل حداکثر 24 ساعته ( تحویل به گیرنده فردای دریافت از فرستنده)
تحویل حداکثر 48 ساعته ( تحویل به گیرنده 2 روز بعد از دریافت از فرستنده)
تحویل حداکثر 72 ساعته ( تحویل به گیرنده حداکثر 3 روز بعد از دریافت از فرستنده)
به علت تغییر در برنامه‌های حرکت، برای اطلاع دقیق از زمان ارسال و تحویل مرسوله خود  لطفاً با مرکز امور مشتریان شرکت 02157898000  (خط ویژه) تماس بگیرید.

در صورت عدم اظهار ارزش کالا، شرکت تا سقف پنج میلیون ریال تعهد به جبران خسارت خواهد داشت. لذا پیشنهاد میشود در صورتی که ارزش کالا بیش از پنج میلیون ریال می‌باشد نسبت به بیمه کالای خود اقدام نمائید.

اسکرول به بالا